2012. augusztus 22., szerda

a nation on fire

hiányzik a tágítóm. decemberben kezdtem el vele baszakodni, de sokáig csak icipici méretű volt, majd május vége - június eleje környékén olyan 5 millis környékén állt, az már jól nézett ki. július végére pedig 6-7 mm körül állt már, majd nyaralás alatt -mivel a szülők általában ellenzi- csak este tudtam berakni, de az sajnos olyan handmade tágító volt, hogy egy helyen állandóan megkarcolt, így begyulladt a fülcimpám, de utána mikor hazajöttünk, egy nap alatt rendbe raktam.

fezen után kicsit elkezdtem még tágítani, olyan 9 mm-ig el is mentem, de anyám véglegesen kivetette velem, és mivel valahogy sikerült újfent felkarcolni a lyukat, így rohamosan húzódik össze, és időm se volt megemészteni, hogy amivel ennyit szarakodtam, ilyen gyorsan abbamarad.

június

július

augusztus

igazából sosem akartam óriásit, olyan 10 mm-nél teljesen megálltam volna, az pont olyan, hogy van, és lehet rá kapni már dekoratívabbnál dekoratívabb tágítókat, de még nem óriási.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése