2013. július 16., kedd

Díjat kaptam! mégegszer :)

még egy díjat kaptam, most méghozzá nallagtól /nallag.blogspot.hu/ nagyon szépen köszönöm neki!



Szabályok: (én az utolsó három lépést ki fogom hagyni, mivel már megcsináltam egyszer, és igazán de nagyon-nagyon lusta vagyok :( )
1. Linkkel jelöld a bloggert, aki téged nevezett a díjra!
2. Válaszolj 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt!
3. Jelölj Te is 10 embert! (200 alatt legyen a feliratkozott olvasóik száma)
4. Írj kérdéseket a jelöltjeidnek!
5. Értesítsd őket!


Nallag kérdései:
1. Mit tartasz a legfontosabbnak az életedben?
hát úgy általánosságban (nem rám vonatkozóan) a személyiséget. főleg akkor, ha szimpatikus. és a problémamegoldó képességet.

2. Ha bármit megtehetnél/kipróbálhatnál az életben, mi lenne az?
kimenni egyedül/néhány baráttal külföldre valahova nyáron valami tanulói munkára (ilyen önkéntes munka, ami mellé nyelvi tanfolyamot és szállást kapnak az emberek)

3. Mi a legkedvesebb emléked?
őszintén szólva nem tudom. szinte minden évből maradnak olyan dolgok, amiket örülök, hogy átélhettem, bár másodjára nem tenném, mert nem lenne olyan, mint az első.

4. Mi a célod az életben?
önmegvalósítás (helyes válasz? :D)

5. Melyik könyvet olvastad utoljára?
most kezdtem el a Hyperiont Dan Simmonstól, de nem sokra haladtam itthon, viszont 22-től megyek nyaralni, és lesz időm olvasgatni.

6. Melyik az a film, ami a legnagyobb hatással volt rád?
talán a Harry Potter kisebb koromban. bár ott is inkább a könyvek..

7. Mit nézel meg először egy másik emberen?
kisugárzás, arc, szemek (ezt ebben a sorrendben), majd végül lábszár, de azt inkább fiúknál. szeretem, ha valakinek izmos lába van (mármint nem ez a szarrákondizott kigyúrt izé, hanem a normális)

8. Melyik a döntő nálad: a szív vagy a józan ész?
józan ész. kevesebbet csalódsz, logikusabban és könnyebben vagy képes dönteni, nehezebben befolyásolnak olyan emberek, akik visszaélnek az érzelmeiddel. ezerszer biztonságosabb.
amihez pedig kedvem van, azt úgy is véghez fogom vinni, nincs semmi, ami gátat szabjon! :)

9. Mi az, amire a legbüszkébb vagy?
őszintén szólva, fogalmam nincs :D

10. Mi a véleményed a blogomról/rólam?
szívesen olvasom a bejegyzéseidet, és szeretem a blogodat. kinézetre esztétikus, szívesen olvassa az ember, tetszik a fogalmazásmódod, valamint a bejegyzéseid tartalma is változatos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése