2013. július 6., szombat

Díjat kaptam! :)

nagyon szépen köszönöm Eminek /Emi blogja/ a díjat, kedves, hogy gondolt rám! :)



Szabályok:
1.Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2.Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!
3.Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj ,hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4.Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5.Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!

Kérdések:
1. Voltál már külföldön? Ha igen, hol? /Ha nem, hova mennél el legszívesebben?
voltam már Horvátországban, Szlovákiában, Ausztriában, Ukrajnában, Franciaországban és Angliában

2. Mi az álommunkád?
nem a munka a kérdéses, hanem a környezet. lehetőség szerint én nem szeretnék Magyarországon maradni.

3. Szereted az animéket, illetve a Japán kultúrát?
mindkettőt szeretem :) a másik blogomon fogok vezetni animés postot, csak előre megcsinálok néhányat.
a japánokat is szeretem, a kajákat, a technikát, a vérmérsékletüket, mindent. nagyon szimpatikus a kultúrájuk

4. Számodra mit jelent boldognak lenni?
alapból jól érzem magam a bőrömben. nem szeretem, ha mindenbe beleszólnak, a hülyének néznek, etc.
a zavaró tényezők nélkülözésével.

5. Voltál már szerelmes?
igen :D

6. Van olyan személy az életedben, akiért bármit megtennél?
nagyon kevés.

7. Mi a kedvenc ételed, italod?
hús, hal, tojás, szinte minden formában, valamint italban a víz és a narancslé

8. Mióta blogolsz, illetve kinek/minek a hatására kezdtél el?
2011 januárja, és gondoltam, jó lenne belefogni :) naplóírásban mindig elvéreztem, de ez vonzóbb valamiért

9. Szeretsz-e rajzolni, festeni?
igen :) bár a színekkel még nem vagyok kibékülve, próbálok valamit segíteni magamon

10. Tartasz-e valamilyen állatot?
vannak cicáim, valamint a baráti körömben egy maki, egy házimedve, egy teknős.. és még sorolhatnám.. :D

Jelöltjeim:


Kérdéseim:
1. Melyik az általad leginkább kedvelt idegen nyelv?
2. Mi a kínai horoszkópod?
3. Mik voltak azok a foglalkozások, amiket magnak el tudtál képzelni gyerekként?
4. Játszottál valaha függőséget kiváltó játékkal?
5. Mi a véleményed a hímnemű egyedek rózsaszín-viselési szokásairól?
6. Hova ásnád el a kincsed?
7. Sportolsz valamit? Ha igen, mit? Ha nem, akkor mit kezdenél el?
8. Milyen szerepet töltesz be azon a körökben, amelyekben napi szinten mozogsz?
9. Milyen a napi rutinod?
10. Mik a terveid a nyárra?

még egyszer nagyon köszönöm a díjat! :)


8 megjegyzés:

  1. Köszi :)) Nem tudom mennyire illik visszaajándékozni a díjat, mindenesetre ha bármikor lenne kedved egy minimémet kitölteni, állnak rendelkezésedre az apró kérdéseim :)
    http://midnightmoonmemories.blogspot.hu/2013/07/ujabb-blog-award-es-minimem.html

    VálaszTörlés