2013. november 18., hétfő

Versatile Blogger Award

Tipegő Zombitól kaptam egy díjat, amit szeretnék itt is megköszönni neki! igazából sosem láttam eddig ezt sehol sem, meg is lepődtem (már csak a képen is), mert eddig két-három díj futott körbe (legalábbis a bannereik ugyanazok/hasonlóak voltak), azok pedig már messziről is ismerősek, amint meglátom őket.

hétfőre időzítem a postot, mert úgy gondolom, hogy eléggé fáradt leszek, mivel a kémia OKTV* -, amire elvileg 300 perc van (délután kettőtől este hétig tart, valamint a kedves osztályfőnökömtől nem kaptam igazolást a délelőtti órákra, ahogy csütörtökön a fizikára sem, és a bioszra sem fogok ezen a csütörtökön) -után ki leszek nyúlva, és nem akarom elhúzni megint.



Hét dolog rólam:
1. a reggeleim általában 'menetrend' szerint szoktak lefolyni, általában felkelek, zuhanyzok, bekapcsolom a gépet és sminkelek, majd keresek valami sorozatot a reggelihez, facebookozok, csinálok kávét és kaját.. meg még folytathatnám és leírhatnám az egészet, de az sok idő.. :D
2. a szüleim - pontosabban mondva anyukám, keresztanyám és nagyanyám - tiltása ellenére újra és újra tágítom a fülem (vagyis inkább nem hagyom, hogy összehúzódjon), sőt mi több, épp most sültek ki a homemade plugjaim..
3. ha megígérek valamit, akkor azt megcsinálom, kivéve akkor, ha nyaggatnak vele. akkor az életben nem lesz kész.
4. az itthoniaknak - avagy a családomnak - sikerült megutáltatni velem az evést azzal, hogy állandóan csesztetnek vele. egyedül sokkal jobban szeretek kajálni, a gép előtt egy film/sorozat kíséretében. (most például a Free! c. animét néztem reggeli közben az elmúlt két hétben)
5. arrogáns vagyok (thx. Balázs)
6. 'sziszabuzi' vagyok (thx. Petya)
7. Dádi azt mondta, hogy cuki vagyok




*Országos Középiskolai Tanulmányi Verseny

2 megjegyzés: