2013. december 20., péntek

Christmas Challenge 16-20.

csinálom tovább a bejegyzést, bár most elég lassan sikerült összeszednem magam ahhoz, hogy megírjam, de menni fog!

16. Dekoráció
a rendrakás az elég? :D
az osztálytermet kidíszítettük még december elején rénszarvasokkal meg hópelyhekkel, de a látható ábra szerint, a szobámban próbáltam rendet rakni, a ház többi részéért pedig nem vagyok felelős.
majd persze a fát megegyezés alapján fogom feldíszíteni, idén arany-vörös lesz, tavaly ezüst-lila volt.
plusz LoL-on elkezdődött az idei Snowdown Shodown!! kezdve az új skinektől, a régiek berakásán keresztül a Porosploison-ig (avagy az új 1v1 és 2v2 játékopciókig) minden tetszik.
a Howling Abyss amúgy is egy télies pálya, tele Porokkal, és nekem is van egy:



17. Fények
fények, mint..? hát nem tudom, az asztalomon van egy lámpa..
viccet félretéve, majd a fán lesznek, én a szobám ablakán nem igazán tűröm meg, szeretem a sötétséget.

18. Karácsonyi menü
általában húsleves vagy halászlé szokott lenni, utána pedig különböző sült húsok és libamáj. imádom.

19. Gondolj másokra is
épp arra várok, hogy az ide berakott ruhaszárítóra kiteregesse a cuccait anyukám, és festhessem tovább nekik az ajándékukat.

20. Neked ki/mi a legnagyobb ajándék?
az, hogy a téli szünetben kétszer is elszakadhatok több napra itthonról. de most komolyan.
matektanárnőm megkérdezte ma, hogy kinek mi lenne a legjobb ajándék, ha bármit kérhetne. jobb internetkapcsolatot kértem az állandó ingadozások és megszakadások miatt, amit a környéken lakóak szintén tapasztalhatnak, így többen is voltak, akik utánam ezt mondták.
másra nincs igazán szükségem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése