2014. január 19., vasárnap

fakt

viszonylag régóta foglalkoztat a gondolat, hogy a későbbiekben leváltom a biológia fakultációt, és valami másra megyek helyette, mivel az évfolyamtársaink eléggé le vannak maradva, egész idő alatt kussban vannak, úgy néznek, mint akik még most látnak először sejtet és gyakorlatilag azzal megy el az idő, hogy újra átvesszük az anyagot, de nem bővítjük azt. sőt, legutóbb még az ő órájukra is gyakoroltunk..

most újabban átrendeztük a faktot, a faktos tananyagot hétfőnként fogjuk venni (természetesen egyik héten egy, a másikon két lyukasórán át kell várnunk, hiszen nekik máshogy van az órarendjük, és nem akarták, hogy olyan napon legyen több óránk, amikor pont ugyanannyi van, mert akkor viszonylag korán végeznénk), szerdán pedig a hetedik órában a B-s tananyag gyakorlása lesz, nyolcadikban pedig az A-s (mi vagyunk az A osztály), így a mi bioszosaink az etika óra második feléről lelépnek.

nem igazán tetszett a bioszfakt. sőt, a továbbiakban sem fog. úgy november vége óta érik bennem, de most már teljesen biztos volt, jövőre át akarok menni matekfaktra, hiszen ennek így semmi értelme, valamint jobban van beosztva az idejük, ahol nekünk lyukasórában kell várni, nekik órájuk van, sőt, ahol ütközik a fizikafakttal, ott is sikerült egyeztetni. megkérdeztem a fizikatanáromat, hogy óriási lenne-e az eltérés, vagy könnyen behozható, azt mondta, hogy simán menne nekem.

a matektanárnőm poénból javasolta ugyanezt, én mondtam neki, hogy jövőre mindenképpen átmennék, mert a biosznak nincs értelme. pénteken azt mondta, hogy említette a matekfaktos tanárnak, és elvileg félévtől át tudnék menni, ha intézkedem a vezetőségnél.

meg is csináltam a kérvényt.

de ugyebár nem vagyok még nagykorú, így alá kellett anyámmal íratnom az általam kinyomtatott zseniális kérelmet, de legutóbb hadjáratot folytatott a nyomtatóm ellen, miszerint ki akarta 'takarítani', azóta nem üzemel igazán. nem maradt más választásom, keresztanyámmal kellett kinyomtatni.

átküldtem neki e-mailben a levelet .doc és pdf formátumban is, átmentem hozzá, szóltam neki, több perc volt, mire bekapcsolódott nagyszerű céges laptopa, arról nem is beszélve, hogy minden le van kódolva, gyakorlatilag nem tud megnyitni egy programot sem a jelszavak nélkül. internet explorert használt, majd a böngészőbe nem beírta gyorsan a címet, hanem kikereste az előzményekből - mármint így legörgette - a startlapot, onnan rákattintott a gmail-re, majd nagy nehezen sikerült beírnia a jelszavát. a gmail nem igazán akart betölteni, eddig már háromszor mondtam, hogy gyorsan áthozom pendriveon, de nem, ő jobban tudja. sőt! sokkal jobb ötlete van! majd tabletről! na ott se pdf olvasó nem volt, valamint word dokumentum olvasására sem képes és a formázás az így összecsúszott.. na akkor fogtam, átvittem pendriveon, kinyomtattuk.

anyámnak oda kellett adnom, mondtam, hogy írja alá gyorsan, erre elkezdte olvasni lassan, majd megszólalt.
- de mi az, hogy matek?
- miért, mi lenne?
- de nem fizikára mész? ha már versenyre akarsz járni.. 
- fizikára tanév eleje óta járok..

fárasztóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése