2014. április 22., kedd

Húsvét Dokumentálása

egyrészt állandóan dc-zek, nagyon idegesítő, nem tudok sem tumblr-özni, sem facebook-on beszélgetni. mert oké, ha megnyitok egy blogot, betölt, elolvasom és kész, de a feed folyamatos frissítése nem igazán megy. ezzel a nettel nem.

na mindegy, Wordben elkezdtem dokumentálni a locsolókat hiperszuperül, itt a végeredmény:

1: szembeszomszéd Lacika
lakik majdnem velünk szemben egy ikerház egyik oldalán egy kisebb (kb. 6 fős) cigány család, ott van egy asszem hét éves kisgyerek, aki mindig „udvarol” nagymamámnak. jön játszani a kiskutyákkal, ha nagymamám a trabijánál ügyködik a ház előtt vagy épp az árokban a növényekkel foglalkozik.
mondott három verset is, anyámék az egyiket vagy négyszer mondatták el vele, aztán a végén fel is írták;

"Ferrarival érkeztem, 
kurva nagyot fékeztem.
Laci vagyok, szép és laza,
adjatok pénzt, vagy megyek haza!"

próbáltak vele matekozni, meg vallatni a suliról (mert most fog menni szeptembertől), meg a testvéreinek a nevét kérdezték meg ötvenszer, mert szokás náluk a két keresztnév adása és mivel az anyja újraházasodott, így a két nagyobb testvérének más a vezetékneve.

anyámnak mondtam utána, hogy vegye át az ingjét, mert úgy néz ki, mintha egy fertőzött sóskalevélből varrták volna, a válltöméstől másfélszer akkorának nézett ki és a bordó szoknyájával elég szörnyű is volt.

2-3-4: anyám unokatestvére és a két fia (plusz jött az anyukájuk is, de ő nem locsoló), aka. Bandi, Bandika (a kicsi) és Benji
megkérdezték, hogy hova akarok menni továbbtanulni, gratuláltak az országoson elért eredményemen, aztán a beszélgetés oda fajult, hogy anyám elmondta több filmben látottak alapján (természetesen a film teljes történetének bemutatásával, nehogy valaki közbe tudjon szólni), hogy szerinte az amerikai iskolarendszer durvább a szakszervezetek miatt, aztán, mire végre Anitával beszélt, felkaptam egy tollat meg papírt és inkább rajzoltam, közben Bandi (az apa) Benji haját kritizálta.

közben megjelent anyám kisebb keresztfia (2?), a testvére (4?) és az apjuk is.

5-6-7: Pisti, Ádám, Peti
a gyerekek kurvára creepyk. nagyon-nagyon-nagyon. Peti anyám egyik keresztfia (a másik 29 éves lesz szeptemberben), mostanában volt a szülinapja (, mint kiderült, Ádámnak szeptemberben van, de nem képes elfogadni, hogy 12-én, mert ő hatodikán akarja, és amúgy is 15!! éves) és kapott ajándékba egy járőr szettet, amiben van két kocsi, egy rabló meg egy rendőrautó

de Ádámnak csak a rablóautó kellett, Peti nem hitte el, hogy a rendőrautó menőbb, mert az egy Ford Focusról van mintázva, és keresztanyám próbálta meggyőzni arról, hogy a rendőröknél legálisan van fegyver és sokkal királyabb, de inkább sipítozott a rablók kocsijáért, aztán Ádám elkezdett vele szórakozni, mert lábujjhegyre állva nem érte fel a kezét Peti és az utóbbi elkezdett bömbölni, aztán az apjuk hazavitte őket szerencsére.

8-9-10: Kristóf, az apukája (Imre), és a bátyja (Imi)
szóltak, hogy menjek ki a ház elé, már éreztem, hogy baj lesz, kaptam is szódával magamra. amikor bejöttem átöltözni, láttam meg Gréti SMS-ét, hogy fogjam menekülőre.

Kristóf és Imi is az MSZP lelkes aktivistái, és Imi mesélte, hogy az Újtelepen (Heves újonnan épült része) segédkezett a szavazásnál, és az egyetlen oda bejelentett cigánynak, kinek a keze el volt lepve több éves retekkel (, a lába meg tiszta kékeszöldre volt festve temperával) neki kellett segíteni, de ő nem ért hozzá (analfabéta is volt), de a Jobbik jön be neki a legjobban, jelölje azt!

elköszönéskor megjegyezték, hogy figyelmeztethetem már Ritát, mert ő a következő, bár szerencséje van, mert ürül a szóda, de jövőre! na, jövőre majd feltöltik az ötven literes tartályt, aztán kaphatunk mind bőven. fuhú..

11: öreg Keresztapu (anyukám és nagynéném keresztapja)
amint megjöttek a budai rokonaink, elkezdte a meséit mondani a régi csajozós időkről Isti új barátnőjének, szóval az addig tartó magyarázkodása abból, hogy ő bizony tegnap nem "pájinkózott" végre abbamaradt.

12-3: Király Pistik (2!) és Jutka (a nagyobbik felesége), valamint Andi (a kisebbik, avagy anyám nagy keresztfiának új barátnője)
mai nap legnagyobb és legszerencsésebb tévedése: Andi azt hitte h anyámmal testvérek vagyunk és nagynéném az anyánk. ennél szebb bókot szándékosan sem mondhatott volna.

újabb órás basztatáson estem túl a fültágítókkal kapcsolatban, és anyám sikeresen meggyőzte a keresztfiáékat (aka kisebbik Isti és Andi) is arról, hogy mennyire rossz dolog ez, közben feltéptem a bőrt a kezemen a hüvelykujjam körömágya mellett, ami elkezdett vérezni és anyám (, aki patológus létére sem bírja a vért,) megfogta az ujjamat a kezébe, hogy ne csináljak ilyet többször, mert hogy néz ki egy lány keze így?! erre csak annyit mondtam neki, hogy akkor most nézze meg a tenyerét, ami tiszta vér lett a kezemtől.

az volt a nagy történet igazából, hogy anyám keresztfia látott egy kb. 14 éves csajt rózsaszín Nestea-kupak méretű tágítóval a fülében, valamint az orrában is volt egy kisebb oldalt. az volt ennek a lánynak a legnagyobb baja, hogy elhagyta a rózsaszín cannabises gyújtóját, meg elloptak tőle kétezer forintot és nem tud beszívni a pasijával aznap, és nem akar-e Isti munkatársa kétezeré' valamit csinálni vele a budiban?
már nem azért, de én nem vagyok ilyen, azért köszöntem szépen. mondjuk anyámék minden második fiúbarátomat a pasimnak definiálják, közös program esetén pedig "pasizni" megyek, szóval meg sem lepődöm rajta.

13+1: Peti, anyám gyerekkori barátnőjének a férje (vele is jött a felesége, Eszti és a gyerekük Petra)
kertben láttam, hogy jöttek és hallottam a kutyák kergetése által gerjesztett ugatást, de szerencsére engem nem zargattak, így igazából nem is volt a locsolóm.


szerencsére ennyi volt. sok volt a mai szocializálódás, holnap (ma) nem fogok kimászni, csak a konyháig szerintem. jóéjt.

2 megjegyzés:

  1. Úristen,mennyi EMBER.
    Hozzám csak a jófej keresztapám meg a két fia jött (18-21 évesek), őket bírom, több embert nem kellett látnom szerencsére.

    "anyám (, aki patológus létére..." OMG, anyud patológus? De menő már!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem már az ötödik környékén elegem volt az egész húsvétolásból a következő öt évre is :D szerencsés vagy, hogy neked csak ennyi volt :)

      igen, az, csak már nem boncol, patológus és citológus szakvizsgája van és főleg a metszeteket nézni :D

      Törlés