2014. június 10., kedd

etika beadandó #2

>insert title here<
(Mit csinálok hétvégén?)
- fiktív verzió -

Nos, a hétvégi programom általában attól is függ, hogy honnan kezdjük meg a hétvégét (, tekintve, hogy nem mindegy, hogy egy alvással több vagy kevesebb), hiszen elvileg a kikapcsolódás része már péntek délután elkezdődik, gyakorlatilag pedig a hét utolsó két napját számítjuk annak.

Ha nincs különösebb programom (pl. koncertekre szívesen járok) hétvégére, akkor általában hasonlóan zajlik le a két (és fél) nap, mint a hétköznap délutánok, miután hazaesek az iskolából (, persze annyi különbséggel, hogy nem vagyok olyankor jó esetben sem kialvatlan, sem antiszociálissá nem tesznek az engem addig körülvevő emberek); délelőtt felkelek kilenc-tíz óra tájékán, aztán egész nap otthon vagyok, leginkább a szobámban, de néha szórakozok az udvaron macskámmal.

Vasárnaponként együtt szoktunk ebédelni a családdal, de egyéb étkezéskor általában sorozatokat nézek, mert magában egyik cselekvés sem tud annyira lekötni, így közben szoktam például rajzolni/festeni, különböző oldalakon online beszélgetni, képeket nézegetni vagy szimplán csak olvasgatni. 

Ha van valami éppen aktuális könyv, amit nem tudok letenni, vagy eszembe jut valami érdekes teendő, akkor azt csinálom, valamint ha éppen engedi a kedves internetszolgáltatóm, és életképes az EUW szerver is, akkor a barátaimmal szoktam együtt a League of Legends nevű játékkal játszani. Olyankor természetesen szórakoztatom őket nagyszerű poénjaimmal (Nem. Szörnyen fájdalmas favicceim vannak, de én élvezem a szadizmus ezen formáját), amik általában az ellenem irányuló merényletek terveinek szaporodását eredményezik. Magamat természetesen nem csak zseniális humorérzékemmel szoktam szórakoztatni (, ha már a többiek nem díjazzák), hanem sokat játszok hangszereken is, főleg gitáron, de (ha éppen mazochista hajlamaim ébrednek, és rá akarok jönni, hogy béna vagyok, akkor) leülök zongorázni is néha.

Másoknál ez általában nem ilyen nyugodtan szokott zajlani. Elnézve a hozzám hasonló korú fiatalokat (tisztelet a kivételnek), a szüleik helyében ahelyett, hogy az esti diszkózásra/hardcore ivászatra adnék pénzt, inkább egy nyelvtankönyvet tennék eléjük szórakozás címszóval. 
Természetesen szerencsére vannak olyan kortársaim, akik intelligensen is tudnak szórakozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése